czwartek, 23 marca 2017

Pojawiam się i znikam...

Znowu długi czas mnie nie było...Powoli wychodzę z robótkowego marazmu, a może raczej powraca wena do pisania bloga, bo w gruncie rzeczy cały czas sobie dziergam. Ostatnio nawet dosyć sporo, a oto efekty:
*pled, moja duma:) długaaa to była dłubanina, ale pracę nad nim wspominam bardzo miło, taka serialowa robótka...Upps ! robota raczej:)ale już mnie rączki swierzbią, co by nie popełnić kolejnego. Inspirację zaczęrpnęłam stąd, pledy Pani Olgi są fantastyczne, chciałam aby mój był podobny:)


* sukieneczka dla małej damy zza oceanu. Tu już nie było tak miło...ok. pięciu razy rzucana była w kąt popadając w niełaskę, ale koniec końców jest! Oto ona:






Jestem bardzo z niej zadowolona, jest  przed praniem, także myślę,że po będzie wygładzona, oczka się wyrównają, no po prostu będzie jeszcze ładniejsza:). Wspaniały wzór!
Wzór ze strony Biferno  z drobnymi modyfikacjami.
Jak już nadrabiam zaległości to mam jeszcze ( a jakże!) piórkowego. Co prawda sweterek powstał późną jesienią, ale na blogu  go nie pokazywałam.
Zaufajcie,  jest w pięknym koralowym odcieniu czerwieni, bo zdjęcie zupełnie tego nie oddaje.
Wybaczcie jakość zdjęć , ale aparat odmówił posłuszeństwa, toteż zdjęcia smartfonowe.
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają i życzę ciepłego wiosennego popołudnia!
                                                  Asik.

4 komentarze:

  1. I just want to say that you have made a great effort in making this post which is appreciable. I have learned a lot from this post which will help me a lot in future. Get Free Robux

    OdpowiedzUsuń
  2. I read this article completely about the comparison of most recent and preceding technologies, it's amazing article about UCCU Routing Number

    OdpowiedzUsuń
  3. สล็อต PGSLOTแตกง่าย เล่นง่ายได้เงินจริงผู้ให้บริการเกมสล็อต pg slot ออนไลน์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่ที่มีเกมนานาประการให้เลือก เป็นเกมรูปแบบใหม่ที่ทำเงินให้ผู้เล่นได้เงินจริง 

    OdpowiedzUsuń
  4. สมัคร pg slot สมัครสมาชิก เพื่อรับความสนุกสนานที่กำลังจะเกิดขึ้นอย่างไม่เคยสัมผัสมาก่อนกับ pg slot เว็บสล็อตออนไลน์ที่กำลังมาแรงที่สุดในปีนี้ กับเกมสล็อต

    OdpowiedzUsuń