piątek, 26 września 2014

Dzisiaj będzie krótko...pomocy!:(

Otóż...od wczoraj walczę ze ściągaczem w swoim jesiennym szaraczku... do tej pory szło mi bez problemu, zadowolona zaczęłam ściągacz i tu ...klops...ściągacz z tyłu zaczyna się niżej jak z przodu. Niby to jest logiczne robiąc na okrągło, ale przewertowałam masę robótkowych blogów  i u nikogo    nie zauważyłam czegoś podobnego, wszystko równiutko jak spod maszyny... czy to tylko u mnie  tak się dzieje? co robię źle? podpowiedzcie jak tego uniknąć...pół wieczora goooglowałam na ten temat, ale nigdzie nikt nie wspomina o takiej sytuacji...
Byłabym wdzięczna za każdą podpowiedź

pozdrawiam Asik:)

3 komentarze:

  1. Asik, jestem po raz pierwszy u Ciebie na blogu:) I jak poradziłaś sobie? Szczerze powiem , że nie wiem dlaczego Ci tak wyszło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Wiolu serdecznie:) i obiecuję, że już nie będzie żadnej ,,pani";)...tak, poradziłam sobie... właściwie to nic z tym nie zrobiłam.. i z zacięciem dziergałam dalej, a po kilku rzędach ściągacz naprostował się sam:).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Slot เว็บ ตรง มองดูไม่เสริมเติมกว่า PG SLOT 2022 เว็บของพวกเรา นําเสนอเกมสล็อตที่นานัปการซึ่งจะทําให้ท่านเพลินใจได้นานหลายชั่วโมง นี่เป็นคุณประโยชน์บางประการของการเล่นเกม

    OdpowiedzUsuń