środa, 15 października 2014

Wspólne czytanie i dzierganie po raz czwarty...oraz dumna jestem niesłychanie:)

Po krótkiej przerwie znowu wracam do wspólnego czytania i dziergania  z Maknetą.
Troszkę mnie nie było, bo i nic nie czytałam, i  robótkowo też nie było się czym pochwalić...
Za to teraz znowu mnie naszło i  czasami sama nie wiem czy chwycić za książkę czy za druty...:)
Tak więc książkowo u mnie nadal na tapecie moja, już mogę powiedzieć, jedna z ulubionych autorek Camilla Lackberg...tym razem ,,Zamieć śnieżna i woń migdałów".
 Dopiero zaczęłam czytać, także za wiele nie mogę napisać, ale autorka chyba poszła troszkę w klimat Agathy Christie, co mi osobiście absolutnie nie przeszkadza, a nawet bardzo się podoba:).
Na drutach natomiast aktualnie mam kocyk dla malutkiej ślicznej kruszynki;)...różowy...znowu z mieszanki akrylu z bawełną, ale tym razem grubszej od mojego ostatniego niewypału czyli Cotton Soft Yarn Art-u. Robię podwójną nitką i w końcu wygląda to jak kocyk, a nie ściereczka...
Taki w serduszka sobie wymyśliłam...jak dla dziewczynki to i róż i serduszka jak najbardziej na miejscu:).

Duma mnie natomiast rozpiera, bo w końcu ukończyłam swój PIERWSZY robiony od góry sweter:). Okazuje się, że nie taki diabeł straszny jak go malują:). Poszło całkiem gładko...noo...przyznam się raz musiałam  cały korpus spruć, okazało się, że zbyt lekceważąco podeszłam do pomiaru próbki i wyszedł zbyt obszerny...ale ogólnie dziergało się szybko i sprawnie.
Oczywiście bez YouTube i Intensywnie Kreatywnej nie podołałabym.
 Polecam wszystkim laikom, którzy chcieliby spróbować swoich sił, a matematyczne wyjaśnienia na innych blogach do nich nie przemawiają ( bo do mnie osobiście kompletnie nie docierało o co kaman:)). I oto ON:


Bardzo mi się spodobał pomysł, na guziczki z tyłu, który podpatrzyłam w sweterku Jessa- Lete.- fantastycznym zresztą.


Co prawda żadne to  cudo dziewiarskie, ale nieskromnie stwierdzam, że wyszło całkiem nie najgorzej jak na pierwszy raz:).
Pozdrawiam cieplutko
                                        Asik:)

29 komentarzy:

  1. Tze jeszcze nie robilam nic od gory. Jak dla mnie: Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja za ten sweterek długo nie mogłam się zabrać, ale sposób robienia od góry okazał się zaskakująco łatwy, a wszystko jak już wspomniałam za sprawą IK, szczerze polecam, ta kobietka jest fantastyczna:)

      Usuń
  2. Sweterek fantastyczny, Twoja duma jest jak najbardziej uzasadniona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - jakie ciekawe rozwiązanie z takim ozdobnym tyłem! Bardzo ładny sweter - w prostocie tkwi cały urok. A ja czytałam tę książkę - bardzo dobra!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buszując po blogach szukałam pomysłu jakby tu tego mojego zwyklaka urozmaicić, żeby do końca nie był taki zwykły i trafiłam na Jessę- Lete i te guziczki z tyłu od razu mnie urzekły:) A książka już mnie wciągnęła na dobre- zaraz kończę:) i także bardzo mi się podoba...pozdrawiam!

      Usuń
  4. Książki jeszcze nie czytałam ale być może się zabiorę. Dawno nie miałam w ręku kryminału :)
    A sweterek bardzo ale to bardzo ładny :)
    Pozdrawiam i wracam do mojego entrelakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! ja także będę enterlakować:), mam w planach chustę, bo już jesień zawitała na dobre i przydałoby się coś miłego i ciepłego na szyję:) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Pierwsze koty za płoty! Teraz to juz spokojnie robic będziesz od góry sweterki. A jak zakonczyłaś ściągacz ,żeby był elastyczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i ja myślę, że teraz już sweterki będę robić bez obaw:) Nie potrafię fachowo wyjaśnić jak zrobiłam ściągacz, ale spróbuję w miarę jasno wytłumaczyć: prawe oczka przekładałam tzn. pierwsze przełożyłam na prawy drut bez przerabiania, drugie przerobiłam na prawo i zdjęłam z drutu, a potem to nieprzerobione przełożyłam przed to przerobione na lewy drut, przerobione na prawy drut i dopiero wtedy to drugie przerobiłam na prawo i tak za każdym okrążeniem....hmmm....wyszło trochę masło maślane, ale jaśniej nie potrafię:), a lewe oczka normalnie tak jak się układają...pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Intensywna robi jedne z najlepszych filmików instruktażowych na świecie. Wszystko pokazane jak krowie na miedzy ;) też z nią robiłam swój pierwszy :) twój jest rewelacyjny! Świetny pomysł na ten tył... I fajne i nietypowe ściągacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, IK jest nie do przebicia:) teraz będę z Nią robić enterlakową chustę:) dziękuję za komplementy, miło wiedzieć, że to co robię podoba się nie tylko mnie:)) pozdrawiam!

      Usuń
  7. No to gratuluję. Ja raz robiłam sweter w przeliczaniu po swojemu ale już kolejne tylko wg IK. Ciekawy tył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja w życiu bym sama nie potrafiła przeliczyć oczek,żeby było tak idealnie:) z moją alergią do matematyki i wszelkich obliczeń nawet nie próbowałam:)

      Usuń
  8. No Kochana, czapki z głów! Niby zwykły zwyklak, ale tył zaskakujący, zupełnie się go nie spodziewałam:) To teraz już nie ma dla Ciebie tajemnicy i zapewne pójdziesz jak w dym:) To co będziesz robić teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) teraz kończę kocyk i zabieram się za chustę, bo w szyję w zwykłej apaszce już zimno:(.bbbbrrrr...no to chyba ta nasza ponura, słotna jesień zaczęła się nieodwołalnie:( pozdrawiam!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda? niby tylko guziki i tak nie typowo z tyłu i zwykły sweterek staje się o wiele ciekawszy:)...internet kopalnią pomysłów:)

      Usuń
  10. Świetny sweterek. Pewnie, że dobrze wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje pierwszego swetra. Wyszedł świetnie. Kocyk tez bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny szaraczek :-) a kocyk juz mi sie baaardzo podoba :-)
    Pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweter ;) Gratulacje pierwszego razu ;) Pierwsze koty za płoty, więc teraz z każdym kolejnym już tylko łatwiej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Już myślę nad kolejnym sweterkiem:)

      Usuń
  14. Bardzo ładny sweterek, gratuluję serdecznie pierwszego wdzianka. Rzeczywiście te guziczki na plecach to uroczy detal.
    A i kocyk też mi bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pg slot แตกง่าย เกมแจ็คพอต PG SLOT เป็นอีกหนึ่งต้นแบบเกมทำเงินยอดนิยมเยอะที่สุดในปี 2021 นี้ มีเรื่องราวชักชวนติดตาม และก็มีภาพกราฟิกที่ชัดเจนงดงามสูงที่สุดอีกด้วยเล่นเลย

    OdpowiedzUsuń